Tvåbarnsliv


Tandläkarrapport!
06 mars 2007, 16:07
Filed under: mammasvammel

Det gick över förväntan, jag trodde ju att jag skulle få en utskällning för att jag inte varit där på så länge men istället fick jag höra lovord om hur bra jag borstar mina tänder och hur bra munhygien jag har. Ett litet hål hade jag, som ska lagas i börja på april, det känns ändå som ett rätt bra resultat för att inte ha kollat på 7 år. 566 kronor kostade kalaset och det var ju förstås mindre roligt att betala, tänk så många roliga barnkläder jag hade kunnat handla för dem…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

