Tvåbarnsliv


Fick ett sms idag på morgonen
05 mars 2007, 09:39
Filed under: mammasvammel

”Du glömmer väl inte din tandläkartid idag kl 16.15 på folktandvården i Lyckeby?”

Trevlig service av tandvården att skicka ut påminnelse sådär, även om jag förstås inte hade glömt. Det är *hrm* 7 år sedan sist jag var hos tandläkaren och jag antar att plånboken kommer gråta efter dagens besök. Nu ska det däremot bli andra bullar, inget mer fusk med tandläkaren.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Haha, men vad trevligt! Ja du vet ju vad jag tycker om tandläkaren,hmmm….

Kommentar av Cecilia

Hej! Är du lika tandläkarrädd som din syster??? Fritids kanske inte var mitt förstaval av jobb, känns lite tråkigt att jobba sent varje dag. Men jag trivs verkligen på skolan och hoppas på att det leder till ett annat jobb… Det finns en tant som ska gå i pension, hehe. Om jag inte minns fel tror jag att skolan ligger i dina gamla hemkvarter!!
Lycka till hos tandis

Kommentar av Sara

Ajdå..
Hoppas det gick bra.. Hade inte heller varit på en halv evighet när jag råkade tugga (?!?!) på en sten som glömts kvar bland linserna! *ryser*

Gick ganska ok ändå.. Tanden skadades bara i emaljen! Men du så orolig man e att det ska vara ngt större prob med ens tänder så att plånboken ska eka i månader ef!

Hoppas allt e väl!

Många Kramar..

Kommentar av Sabina

Cecilia—–>Jo, trevligare sms har man ju fått…

Sara—>Sparka ut tanten bara! Och såna trevliga kvarter du ska jobba i… Kanske. Det ligger ju lite off men jag trivdes där iallafall.
Är dock inte det minsta rädd för tandis, det är enbart ekonomiska skäl som gjort att jag inte gått innan…

Sabina—->Ja det är dyrt med tandvård!

Kommentar av Lina m Meja&Love




Kommentera

