Tvåbarnsliv


Tomten och napparna del2
31 januari 2007, 17:01
Filed under: storasyster

Natten gick över förväntan. Hon sov tillochmed i sin egen säng hela natten utan pappan…

Efter dagis hade tomten skrivit ett brev och lagt i brevlådan. det stod att nissarna blev jätteglada och att vi skulle titta i förrådet…

070131_1.JPG

Ett jättepaket fanns det där! självklart uppfyller tomten önskningar, även om de kommer efter jul. Således kunde mikrofonen packas upp och sedan har det varit uppträdande här hela eftermiddagen.

p1310847.JPG

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Bra gjort Meja!!

Kommentar av Linda

Vad du är duktig kusin! Smart idé att ge dom till tomten.. Det ska jag komma ihåg sen när det är min tur. Fast det lär nog dröja ett tag innan jag känner mig redo. …och nån mikrofon behöver jag inte, jag är så bra på att sjunga och skrika högt ändå!

Nästa vecka när jag kommer till dig får du ha uppträde. Då blir min mamma glad!
kram

Kommentar av Vilmekusinen

Roligt att de har samma intresse kompisarna 🙂
kolla i systrarns blogg får ni se…

Kommentar av Anne

Hoppas att det fungerar bra! För oss har det gått snart två månader och nu känns napparna väldigt avlägsna.

Kommentar av Ellen




Kommentera

