Tvåbarnsliv


Såna är vi…eller kanske inte…
25 januari 2007, 20:49
Filed under: mammasvammel

teleadress.se kan man söka på sin adress och se vad för sorts människor som bor i ens område. Det här gav min sökning…

Typ: I28 Stora barnfamiljer

Utmärkande drag

  • Medelålders (När börjar medelåldern? Inte vid 30 va? Vi känner oss iallafall inte medelålders…)
  • Yrkesutbildade (Jodå, iallafall jag. Håkan har väl inte gått en yrkesutbildning precis men utbildad är han ju.)
  • Gifta par med hemmaboende barn (Än är vi inte gifta en barn har vi ju)
  • Medel- och höginkomsttagare (Mest medel skulle jag vilja påstå)
  • Hus i villaförort medelstora städer (Ja, det stämmer ju fast jag trodde bara att det var stora städer som hade förorter)
  • Barnfokuserade (Ja, absolut)
  • Traditionalistiska individualister (Kan nog stämma det med)
1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Rolig länk! Jag slog på svärföräldrarnas adress… *fniss*

Kommentar av Anne




Kommentera

