Tvåbarnsliv


Nyårslöfte
04 januari 2007, 08:44
Filed under: mammasvammel

Nytt år kräver nyårslöfte. Jag kör på samma som förra året, att skriva upp alla böcker jag läser under 2007. Jag skriver upp författare, titel, antal sidor och datum när jag läste ut boken i en läsdagbok. Under 2006 läste jag hela 84 böcker, många fler än vad jag trodde faktiskt. Nu läste jag kanske mer än vanligt när jag var sjukskriven innan Love föddes men å andra sidan har jag bara läst 4 st under november och december så det kanske jämnar ut sig.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Wow, 84 böcker under 2006 var minsann inte dåligt. Själv har jag bara läst 27. Jag är ingen snabbläsare, men bäckerna var bra! 😉

Kommentar av Helena

Min sån lista fanns i datorn som har havererat. De är bra och ha även när man inte kommer ihåg om man läst en bok eller inte.
84 böcker på ett år, har du några bra boktips då?!

Kommentar av Anne

84 böcker! Wow! Jag har kommit ur min läsperiod på sista tiden, tyvärr. Tänkte komma igång igen och läste Martinakoden men blev inte så förtjust faktiskt… Får ta någon annan i högen med olästa böcker (jag är rätt bra på att beställa nya böcker iaf 🙂

Kommentar av Emma




Kommentera

