Tvåbarnsliv


Äntligen på benen
02 december 2006, 20:59
Filed under: mammasvammel

Det var den värsta sjukdom jag har haft på säkert 15 år. Febern satt i en hel vecka och sedan tog det 3 dagar att komma på benen efter det. Jag har hostat så mycket att jag har kräkts, och däremellan har jag kräkts av den höga febern. Amningen har gått sådär, lillebror är ju en storätare och har väl inte varit helt nöjd med den mycket sparsamma produktionen som blir när mamman inte fick i sig någon mat så ett par kvällar har han fått tillägg på flaska. Igår och idag har vi klarat oss utan så nu hoppas jag att produktionen är på topp igen. En fördel är ju iallafall att man går ner en massa kilon på kuppen, så nu är jag tillfälligt av med alla gravidkilon plus ett par till. Tror dock att något kommer tillbaka nu när jag kan äta normalt igen…

När man inte kommer utanför dörren kan man ägna sig åt nätshopping. (när man orkar sitta upp en stund framför datorn) Jag har inhandlat inte mindre än 3 julklappar, till mormor&morfar, Vilmekusinen och Love. Annars ligger jag efter i julstöket. I morgon lär vara den första första advent någonsin som jag inte äter lussekatter. För jag orkar nog inte baka några i morgon heller.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Skönt att du är bättre.
Wilma verkar också vara bättre nu, vi får antagligen åka hem imorgon.

Kommentar av Anne




Kommentera

